Yönetim Destek Paketi
Apartman ve site yönetimlerinin resmi hesaplar ve uygulamalarını görev alan Yönetim Destek Paketi, yöneticilere evlerinde ailesine zaman ayırması, iş yerlerinde işlerine zaman yaratmak amacı ile hizmete sunulmuştur.
- Yönetim planı, genel kurul kararları ve süre gelen yönetim faaliyetlerin kararlarına istinaden avansların bağımsız bölümlere paylaştırılması.
- Toplantı çağrısı, toplantı kararları ve işletme projelerinin imza karsılığı veya posta ile tebliği.
- İşletme projesinin hazırlanması.
- İşletme defterinin tutulması.
- Aidat, yakıt, su, sıcak su, demirbaş, bakım vb. giderlerin bağımsız bölümlere paylaştırılması.
- Mal sahibi, oturma hakkına sahip ve kiracıların borç alacak hesaplarının tutulması.
- Binanin aylik bağımsız bölümlerinin borç/alacak ve bir önceki ay gelir/gider hesaplarının hazırlanması.
- SGK aylık prim bildirgeleri, kapıcı, görevlilerin vizite kağitları ve maaş bordrolarının hazırlanması.
- Kapıcı hizmeti iş akid sözleşmelerinin yapılması.
- Noter ihtarname ve icra desteği.
- Har ay aidat tablosu ve gelir/gider hesaplarının bina tebliğ panosuna asılması.
- Her ay aidat tablosu ve gelir/gider hesaplarinin bağımsız bölümlere bir elektronik posta (e-mail) ile gönderilmesi (bağımsız bölüm sakinleri tarafindan elektronik posta adresi yazılı olarak bildirildiğinde)
- Binada çıkan ortak alan su, elektrik diafon, pvc pis su tesisatı, çatı, hidrofor, pompalar, bariyer, otomatik garaj kapısı, genleşme ve basınç tankları, oksijen kaynaklı onarımlar, kalorifer kazan ana kolon tesisatı, mekaniği arızalarına müdahale edilmesi.
- Internet sayfamızdan aylık apartman hesaplarının görüntülenmesi.
- Internet sayfamızdan toplantı kararlarının görüntülenmesi.